sobota, 4 stycznia 2014

Versace Haute Couture Fall 2013































Mówiłam w artykule Sweter Chanel że mam serdecznie dość poprutych artystycznie swetrów, przejadło mi się do bólu. Ale te dziurawe 'Erotyczne swetry' jak nazwał je Versace, postanowiłam wam pokazać, bo są odjazdowe, wykonane free style z bardzo wysokim stopniem trudności. Golfy i mankiety zrobione podstawowym ściągaczem z połyskliwej włóczki i doszyte po wykonaniu torsu i rękawów. Jak zostały zrobione? Chcecie wiedzieć?

Otóż najpierw trzeba porobić kawałki nierównej siatki z tej samej włóczki co ściągacze, dłuższe na rękawy, krótsze na przód i tył, wąskie, a następnie sznurujemy te kawałki np. dwoma rodzajami sznurówek, jak tu, dodatkowo przeplatamy gotową wełną z puszkami wyglądającymi jak kosmate pliszki i miejscami zostawiamy zwisające. Jak dotąd brzmi dość łatwo. Trudność polega na nadaniu kształtu, z wypracowanymi pokrojami na pachy i główki rękawów, to już jest sztuka w tego rodzaju splotach. Na zdjęciach widać, że osoba która wykonała te projekty dała sobie radę znakomicie, bo kształt swetrów jest doskonały. Wielki szacunek z mojej strony dla wykonawcy. Brawo!




































Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...