czwartek, 23 stycznia 2014

Antyczne szydełkowe irlandzkie koronki



Dzisiaj postanowiłam wam pokazać cokolwiek z moich zbiorów antycznych koronek, kiedy królowały te irlandzkie. Tych dzieł nie da się porównać z żadnymi innymi. Dbałość o szczegóły, detale i wielkość tych nieprawdopodobnie pracochłonnych rzeczy zadziwia mnie tak bardzo, że dech mi zapiera. Pisałam już o tych koronkach wcześniej TU i TU , ale będę wracała uparcie jeszcze wielokrotnie, bo z tamtych czasów można czerpać garściami szczególnego rodzaju inspiracji dla własnej twórczości.
Jeśli zaś chodzi o mnie, patrzenie na te rzeczy uczy mnie wytrwałości, bo wymyślam często projekty bardzo trudne i pracochłonne a potem wściekam się sama na siebie za tak wysoką poprzeczkę. Wystarczy jeden rzut oka na tę suknię z 1908 roku na pierwszym zdjęciu na przykład i natychmiast pokornieję i zabieram się do swoich projektów ze zdwojoną cierpliwością.




To suknia z 1899 roku.



Z czasów edwardiańskich




Rok 1900.




Suknia z 1910 roku.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...