czwartek, 17 lipca 2014

Topik z kolekcji Chanel 2015

Pokazuję topik który nie jest ani dziany ani wyszydełkowany, ale ... szarpnęło mną mocno jak to zobaczyłam i jestem w pełnym oczarowaniu. Jestem oczarowana kształtem topiku, kolorystyką zachwycającą; szarość głęboka z odrobiną migotliwego złota i bordo plus trochę srebra z perłą. Kapitalne jest też złamanie  szachownicy tym haftowanym plastronem w kształcie jakiejś rośliny. Genialne!To jest coś, co można określić powiedzeniem 'małe a cieszy'. Nie mam pojęcia jak ta materia została utkana i z czego (myślę że sporo jedwabiu)  żeby osiągnąć taką teksturę, to sekret Chanel i nie będę drążyła z bardzo prostej przyczyny. Otóż coś takiego można wyszydełkować, można wyszydełkować tak, że będzie dokładnie tak wyglądało. 
Czy zrobię coś takiego? Otóż nie, choć wiem jak to zrobić, ale ja nigdy nie odtwarzam, ja tworzę, natomiast przyznaję że ta tekstura zainspirowała mnie i możliwe, że w czymś podobnym wykonam coś całkiem innego.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...