niedziela, 27 lipca 2014

Letnia biała sukienka szydełkiem - wzór

Stary styl w nowym wydaniu 

 























Przepięknie! Takie stare szydełko, a efekt jest znakomity. Fajnie rozwiązany karczek na biust ze śliczną szelką na szyje, doskonała ta łezka pod biustem. Nie wkurza mnie ten dawny sposób zdobienia sukienek pozszywanymi wzorzystymi kwadratami (robiłam takie łączone koronki w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku) bo wszystko jest tak zakomponowane że wygląda bardzo dobrze. Z szydełkowych nowości są tylko te sznureczki doszyte do stanika. Takie sznurki robi się bardzo prosto. Zamieściłam video jak się robi, dokładnie krok po kroku.
Dopisane 19 maj 2016
Tadam! Znalazłam u Rosjanek wzór na wykonanie tej sukienki i z radością zamieszczam, bo wielokrotnie byłam pytana. 
wzor letniej sukienki szydelkiem

wzor na sukienke szydelkiem



















































3 komentarze:

Unknown pisze...

Suknia ŚLICZNA-zrobię dla córki.DZIĘKUJĘ.😘

Gabriela Wolters pisze...

Och, rewelacyjnie jak córcia ma taka mamę!

Unknown pisze...

Piekna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...