wtorek, 4 listopada 2014

Kamizelka - Anna Sui wiosna - lato 2011

Piękny tył kamizelki szydełkiem popełnionej


szydelkowa kamizelka
Pokazuję wam moi kochani tą kamizelkę mimo że tylko tył mi się w niej podoba, ale tak bardzo, że zdecydowałam tak właśnie. Ten tył, taka tęcza w innych kolorach z chmurką pod spodem, i te fruwające dłuższe poły po bokach, no cudeńko po prostu.
Przód mi się nie podoba, choć nie jest strasznie, ale wolałabym żeby koncepcja tyłu była kontynuowana i z przodu, czyli tylko ostatnim kolorem tak samo jak tył wyłącznie słupkami, a nie tymi kolorowymi pozszywanymi kwadratami, natomiast w tej samej formie. Wtedy dopiero ten tył zachowałby swoja urodę a nawet wyglądałby znacznie piękniej. 
Popatrzcie zresztą na moją sugestię, bo zrobiłam w programie fotograficznym jak plus minus sobie to wyobrażam.

Drugie zdjęcie przed a trzecie po moim retuszu.




szydelkowa kamizelka





Tu wyobraźcie sobie że to czarne to taka sama lamówka jak wokół pach.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...