niedziela, 16 lutego 2014

Dzianiny Marka Fast - 2014/15
























Mark Fast to chyba jedyny projektant który poszedł w dzianiny po całości w najnowszym sezonie jesień - zima 2014 / 2015. Cała jego kolekcja jest dzianinowa, za co go kocham, bo dzianina i miła w dotyku, i cieplutka, i nie trzeba prasować. Komfort noszenia dzianin jest niezaprzeczalny i trzymajmy się tego.
Rzeczy Marka na ten sezon są dość klasyczne w formie, ale utkał bardzo ciekawą dzianinę w znakomitych połączeniach kolorystycznych, takich które trafiają do mnie mocno, z przedniej włóczki, z której popełnił tę kolekcję.


Na pierwszym zdjęciu bardzo fajny komplet z malej sukieneczki i swetra z kołnierzem szalowym i baskinką zaczynającą się pod biustem, co dodaje dziewczęcości noszącej.


Tu pełna klasyka: duży, luźny, wygodny sweter do długiej spódnicy. Podoba mi się to przechodzenie kolorystyczne z chabrowego w czerń.



















Tu zamiast chabrowego, piękny pomarańczowy i odwrotne przejście kolorystyczne, do jaśniejszego - chyba bardziej mi się podoba, ale nie mam całkowitej pewności.















Niżej trochę frywolności w jego projektach.





W kolekcji Marka Fast są również knoty które chętnie wyrzuciłabym do śmieci, jednak w ogolnym rozrachunku jestem na TAK, za te rzeczy które tu wam pokazuje.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...