piątek, 3 stycznia 2020

Sweter na zamówienie

z warkoczami oczywiście 


sweter na drutach

Jeszcze tylko nitki pochować i gotowy do odebrania. 
Sweter zrobiłam z tabaczkowej wełny z dodatkiem poliamidu, bezszwowo, na drutach z żyłką. 
Golf wydziergałam najpierw, i tu jest jeden, jedyny krótki szew z tyłu, bo był robiony w poprzek.  
Reszta swetra została zrobiona od golfa w dół
Raglanowe podwójne warkoczyki rozchodzą się na rękawy od spodu w odległości 8 oczek i to samo dzieje się po bokach swetra, z tym, że na końcu są pęknięcia. 
Wszystkie zakończenia to  samorolująca się w rulonik pliska
Jestem bardzo zadowolona z tego swetra i mam nadzieje, że przyszłej właścicielce spodoba się i będzie się w nim czuła dobrze. 
Popatrzcie na więcej zdjęć. 

sweter na drutach
sweter na drutach

2 komentarze:

anonimowa72 pisze...

Czekałam iczekałam na wpis:) i się doczekałam.

Gabriela Wolters pisze...

Jest tak jak jest kiedy jestem zajęta dzianiem bez końca. Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...