niedziela, 21 lutego 2021

Sweter na drutach

 dla bardzo puszystej pani


knit kardigan

Po swetrze, który okrył pięknie ogromny biust, zgłosiła się do mnie pani z jeszcze większym biustem i nie tylko, bo cała jest bardzo puszysta. 
Wybrałam włóczkę leciutką jak piórko (akryl z poliamidem), dzięki czemu taka ilość swetra jest naprawdę lekka. Włóczka jest z odcieniami żółci, ponieważ pani, ma niezwykłe złote oczy. Dodałam ogromne kieszenie, które w tym miejscu w którym są, odwracają uwagę od nadmiaru ciała sprytnie okrytego, do tego dorobiłam szydełkiem drobne paseczki wykończenia, co sprawia wrażenie wyszczuplające z przodu, gdzie pani jest najwięcej. 
Wprawdzie nie właścicielkę widziałam w nim, ale inną sporą panią, aby sprawdzić czy na pewno osiągnęłam zamierzony efekt. 
Sweter jest cudowny! 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...