czwartek, 18 lutego 2021

Kardigan na drutach

 a właściwie kamizela


knit cardigan pattern

Najpierw znalazłam zdjęcia w czeluściach Internetu i rzecz przyciągnęła moja uwagę, bo; ładne, szare (kocham), ciekawy ścieg i ... ale jak to jest zrobione?!? Najwyraźniej brzegi są złapane na otwory na ręce, tylko jak, skoro dół jest równy po tym złapaniu? Hmmmm... 
Gapiłam się i gapiłam, i kiedy już myślałam, że nie wymyślę i trzeba poszukać Sweater Babe, olśniło mnie!!! - no przecież tu są złapane tylko czubki górnych rogów z wcześniej zrobionego prostokąta. Polazłam jednak do właścicielki pomysłu, no bo przydał by się wzór na ten ciekawy ścieg. I co przeczytałam na stronie? Otóż to była kołderka dla dziecka i pani postanowiła przerobić ją na kamizelę, dodając szalowe wykończenie przodu, jak pisze, i nie wiem czy w płatnym wzorze jest, jak złapać te rogi, mam nadzieję że jest, ale na wszelki wypadek zrobiłam rysunek. 
Jedno tylko - kołderka była z lamówką wokoło i pani przód dorobiła do tej lamówki, ale rękawki zostawiła jak było, a ja bym dorobiła też paski mankietów tej samej szerokości co szalowy na dole i byłoby bardziej fachowo i lepiej. 

Takie złapanie otworów sprawia, że góra otula szyję i ramiona. 

knit cardigan pattern





knit cardigan pattern

knit cardigan pattern

5 komentarzy:

Maria2 pisze...

Świetny pomysł!
Osobiście unikam takich otulaczy bo nie wyglądam w nich dobrze ale skoro z kocyka.....
Może mi wnuk odda bo już wyrósł, akurat zrobiłam mu z szarej włóczki ładnym, plastycznym ściegiem...
Teraz by mi się przydała taka kamizela na pracy zdalnej bo choć w domu ciepło to biały krajobraz za oknem powoduje chęć otulenia się.
Serdecznie pozdrawiam, Tomira

Gabriela Wolters pisze...

Tez unikałam do pewnego momentu, ale teraz jak mam już tyle lat, ciepełko ważniejsze :))) Serdeczności Tomira

IwonaB. pisze...

Ale bajer! I taki prosty do wykonania.

Gabriela Wolters pisze...

Bardzo prosty :))))

anonimowa72 pisze...

Cudny!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...