piątek, 12 marca 2021

Sweter na drutach

 z warkoczami 


knit cardigan


Popełniłam taki sweter - płaszcz na zamówienie, bezszwowo, tylko kieszenie naszywane, na drutach z żyłką, z trzech nitek
Tym razem dla pani w normalnym rozmiarze M.   
Ulubionym kolorem pani, jest błękit, a ja znalazłam włóczkę akryl 80% i wełna 20% w błękicie, z melanżem delikatnych odcieni.
Ja nie kocham takich kolorów, szczególnie w wierzchniej odzieży, ale do właścicielki będzie pasował idealnie, bo pani nosi się w stylu shaby chic; na co dzień sznury pereł, falbanki, koronki i włosy bardzo jasny blond z pasemkami zawartymi w melanżu swetra. 
Inspiracją dla mnie był ten sweter.

knit sweater

Ja zaadoptowałam ten projekt do stylu shabby chic, więc, nie taki gruby, delikatniejszy, no i rękawy są raglanowe. I jeszcze wszechobecne u mnie kieszenie, a już na pewno do takiego płaszcza. 

knit cardigan

I chwościk! 



Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...