niedziela, 8 lipca 2018

Bluzka motylkowa na drutach


inna niż wszystkie 


bluzka na drutach z haftowanymi motylkami

To ja sprawiłam: wymyśliłam i wydziergałam z najcieńszej wełny tę bluzeczkę. 
Jest delikatna i leciutka jak mgiełka. 
Uważam, że bardzo ciekawie dobrałam kolory. 
Wykończyłam dekolt, dół i prawy rękaw paseczkami szydełkowymi. 
Całość, ozdobiłam haftowanymi motylkami i jest ich sporo. 
Popatrzcie na więcej zdjęć ... 

bluzeczka na drutach z haftowanymi motylkami
bluzeczka szydełkiem i na drutach

4 komentarze:

Karolina pisze...

Śliczna, taka delikatna! Kolory faktycznie ładnie dobrane a ten dodatek pomarańczu baaardzo mi sie podoba!

Gabriela Wolters pisze...

Dziękuję bardzo! Tak, ta drobina pomarańczu robi.

Luna pisze...

Rękaw robi wrażenie... Bluzeczka na letni wieczór idealna. Bardzo mi się podoba, pozdrawiam! :-)

Gabriela Wolters pisze...

Dziękuję Luna. Czemu Luna? Od księżyca? Śliczne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...