środa, 16 listopada 2016

Mistrzowskie ponczo

w odsłonie drugiej 


ponczo na drutach

Ja już pisałam o takim dokładnie ponczo, tylko w beżu i to dużo wcześniej, ale to tutaj w takiej bielusieńkiej, najbielszej z bieli, powoduje, że mam ochotę na wyrzucenie wszystkich kolorów z szafy i zapełnić od nowa wyłącznie na biało. A najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że ja nic, ale to nic z ciuchów w takiej bieli nie miałam i nie mam, z wyjątkiem biustonoszów i majtek. 
Skąd wiec do diabla taka nagła tęsknota? Chyba stąd, że to jest naprawdę piękne!

4 komentarze:

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

Biel symbolizuje czystość, niewinność, radość i życie :-)
Fajne to białe ponczo 😊

Gabriela Wolters pisze...

Czyżbym dążyła do niewinności? :)
Pozdrawiam Olajda

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

Kto wie? ...może to jakieś pragnienie podświadomości? 😉

Gabriela Wolters pisze...

Moze? :) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...