poniedziałek, 14 listopada 2016

Dzianiny Spencera Vladimira

szydełkiem i na drutach

 

szydełkowa suknia z żakietem

Nie znam pana Spencera. Zobaczyłam jego rzeczy dopiero jakiś miesiąc temu, a więc nie jest to dizajner z wyrobionym nazwiskiem. Przyznaję, że podobają mi się projekty te kolorowe, ale szok przeżyłam, jak zobaczyłam ceny jego wyrobów, a stało się to dzisiaj, przypadkiem zupełnym natrafiłam na sklep w którym Vladimir wystawia na sprzedaż - link na końcu. 
Zaczynam się zastanawiać nad cenami moich rzeczy, bo "bogiem a prawdą" - jak mawiała moja świętej pamięci mama, biorąc pod uwagę rachunki londyńskie, takie ceny dopiero byłyby satysfakcjonujące, a tak robię to co robię dla przyjemności wyłącznie, bo zarobki są żadne po odliczeniu godzin poświęconych i materiałów. 
Podaję jego ceny tu dzisiaj tym, którzy też dziergają i ... weźcie je pod uwagę wyceniając swoje rzeczy, oczywiście jeśli są na tym samym poziomie. 
Sukienka szydełkowa na pierwszym zdjęciu bez żakietu kosztuje ... £1,428
a żakiet szydełkowy, widoczny w całości na drugiej fotografii ma cenę ... £1,344

Właśnie otrzymałam wiadomość ze firma nazywa się od dwóch projektantów Allyson Spenser i Vladimir Teriokhin

zakiet szydelkowy
szydelkowy komplet

Galotki £624





sweter na drutach

Ten sweter niżej ma cenę: £1,452


sweter na drutach

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...