niedziela, 24 lipca 2016

Ponczo z mojej lipcowej kolekcji

Melanżowe ponczo z jedwabnej boucle na okrągłych drutach zrobione

 

poczo na drutach okraglych

Rzadko kupuję gotowe melanże, ale ten uwiódł mnie od pierwszego spojrzenia kolorystyką i fakturą, bo włóczka jest boucle z jedwabiem.
Postanowiłam zrobić ponczo na okrągłych drutach, i oto jest, leciutkie, wiosenne, przewiewne i naprawdę piękne. Z pozostałej włóczki dorobiłam czapkę najprostszą z prostych.
Komplet trafił do mojej najnowszej kolekcji i jesteście pierwsi oglądający to dzieło, bo jeszcze nie zdążyłam umieścić w moim sklepie GGW - London.

Zdjęcia wykonał londyński fotograf Tomasz Guzik z którym można się skontaktować: guzik76@interia.pl


ponczo na okraglych drutach
ponczo na okraglych drutach

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...