czwartek, 24 marca 2016

Szydełkowy sweter z kapturem

Wzór motywu - tutorial

  

sweter szydelkiem z motywem
Niewiele jest swetrów szydełkowych które lubię, ale ten jest genialny z dwóch powodów; fasonu i kolorów.

Ponieważ bardzo mi się podoba, pomyślałam że nie tylko mnie i poszukałam wzoru motywu, zwanego afrykański kwiat, aby Wam podrzucić.
Znalazłam, wprawdzie w innych kolorach, ale można zmienić i dobrać właściwe.
Sweter na zdjęciu jest pozszywany z kwadratów, ale można też zrobić sześciokątne motywy z tym że będą potrzebne też połówki na uzupełnienia.

Wzory dalej ...































































I sześciokąty bardzo proszę.

2 komentarze:

faithful07 pisze...

Thank you SOO very much. I looked everywhere on the net for this pattern. Merry Christmas and a happy healthy New Year 2024.

Gabriela Wolters pisze...

You welcome dear.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...