czwartek, 26 lutego 2015

Komplet na drutach z GGW Fashion Gallery - LONDON

Długi sweter z długą spódnicą

knit long sweater and long skirt
To moje własne dzieło. Robiłam ten kostium jak zaczadzona bo miałam wizję tak czystą że w zachwycie nie mogłam się doczekać końca, żeby to zobaczyć oczami, potem cyzelowałam jeszcze szczegóły dopracowując detale aby wyglądało dokładnie tak jak widziałam w wyobraźni.

Z wizjami mam różnie, czasami do samego końca nie jest sprecyzowana i odkładam tworzenie, czekając na krystalizację obrazu i leży mi taka niedokończona rzecz czasami wiele dni lub tygodni, zanim spłynie olśnienie. Niekiedy super wizja zostaje zniwelowana kondycją włóczki, bo na przykład nie nadaje się do tego co widziałam, a pojawia się inna po dotknięciu wełny.
Uwielbiam te stany, to jak czary.





Nie wszystkie detale można dobrze dojrzeć na zdjęciach, ale zobaczcie to co widać.


dlugi sweter na drutach

Nie ma już tego kompletu w mojej kolekcji, został sprzedany do Australii. Ale chciałam wam pokazać jedno z moich natchnień.

Barwy też są trochę przekłamane, w rzeczywistości jest znacznie ciekawsza kolorystycznie.
Nie widać również wiązań spódnicy na obu nogach z przodu od dołu, jedno dłuższe, drugie krótsze - z jakiegoś powodu modelka ubrała tył na przód i stąd dłuższy dół wypadł z przodu. Niestety, nie było czasu na poprawki zdjęć.


Mam do was ważne pytanie kochani!
Czy wolicie muzykę (obiecuje zmieniać co jakiś czas) czy działające odsyłacze do innych wpisów na dole każdego posta, bo muzyka je blokuje z jakiegoś powodu.
Umieściłam natomiast możliwość szukania w blogu (pod tłumaczem), wystarczy wpisać co chcecie zobaczyć.



dluga spodnica na drutach

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...