niedziela, 3 sierpnia 2014

Robótki ręczne Iriny Poludnenko































Tym razem zupełnie coś innego niż zwykle, a pokazuję te robótki bo mają bardzo ciekawe rozwiązania sztuki szydełkowej i znakomite kolory. To prace Iriny Poludnenko, jak widać bardzo zdolnej dziewczyny  i dlatego zasługuje na uwagę. Doskonale jest to małe ponczo, czy też narzutka na ramiona i czapeczka też. 































Radosna, robiona ta samą techniką czapeczka. Brawo Irina, jestem pod wrażeniem.


Naprawdę sama radocha patrzeć na te cudeńka.





















Właśnie dostałam komentarz od Margaret ... a byłam pewna że to zrobione na drutach ...
Margaret ma całkowitą racje. Wszystko jest zrobione na drutach, chociaż ten sam efekt można osiągnąć szydełkiem ale będzie nieco sztywniejsze. Okulary mocniejsze na pewno są mi już potrzebne. Dziękuję Margaret za uwagę. Pilnuj mnie!



19 czerwiec 2015

Dzisiaj znalazłam film jak się robi takie romby na drutach, co w fachowym języku nazywa się ściegiem domino.
Podrzucam wiec chętnym TU

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...