piątek, 9 września 2022

Biały sweter z kołnierzem szalowym

 przepiękny projekt na druty


knitt jumper


Oniemiałam z wrażenia jak zobaczyłam. 
Nie mam pojęcia czyj to projekt, a jest wspaniały, choc to tu na zdjęciu nie jest zrobione na drutach, tylko z jakiejś wyciskanej trójwymiarowo materii.
Tak bardzo mi się podoba, że zrobię, dla siebie, i też biały, choć właściwie bieli nie noszę z jakiegoś dla mnie kompletnie niezrozumiałego powodu. 
Zrobię przekładając na druty to co widzę, bo już pisałam, gdzieś, kiedyś, że widzę i wiem jak zrobić. 
Troche więcej zdjęć tego cuda:

knitt cardigan



6 komentarzy:

Boźenka pisze...

Wydaje mi się,że to jest szydełkowa siatka z powiedzmy kordonka i potem poprzeplatane puchatą włóczką

Boźenka pisze...

Wydaje mi się,źe jest to siatka zrobiona z kordonka i potem poprzetykana grubą włóczką

Gabriela Wolters pisze...

Hmmmm ... to tez możliwe :)

Gabriela Wolters pisze...

Przyjrzałam się przez szkło powiększające i Bożenko, twoja sugestia jest bardziej prawdopodobna.

MariaIrena pisze...

Ja też myślę, że to siatka. Może zrobiona lureksową nitką i dalej tak jak napisała Bożenka. Kardigan z kolekcji Laury Biagiotti z Tygodnia Mody w Mediolanie jesień 2009.

Gabriela Wolters pisze...

Dziękuję bardzo za te informacje czyje to jest :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...