sobota, 28 kwietnia 2018

Sweterek z kapturem

szaleństwo pasków w różne strony 


sweter w paski

Projekt - Greg Chait, z tego co wyczytałam w chmurce. Wyczytałam też cenę 2 140 $. Hmmm ... .
Wszystko mi się w tym sweterku podoba, wszystko. Jest prześwietny! Genialny!
Ale, pomimo, że może zrobiony ręcznie, z kaszmiru jak napisane, to jednak ta cena jest powalająca. 
Do kompletu, on jest męski - też napisane, czyli dla bogatych gejów. 
Nie pozostaje mi nic innego, jak wziąć się za druty, bo jestem kobietą i nie mam takich cen swoich ręcznych wyrobów, zatem średnio zamożną. 

2 komentarze:

Gratiana pisze...

Czy aby nie przesadzili z tą ceną przypadkiem ? Bo moim zdaniem nie jest wykonany super. Tak myślę.

Gabriela Wolters pisze...

Jest taki trent aby niektóre rzeczy wyglądały na ręcznie robione, dlatego to super jest względne. Cena natomiast jest z sufitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...