niedziela, 5 sierpnia 2018

Jak ubrać mężczyznę szydełkiem

 na upały 


szydełkowanie dla panów

Najprostsze ściegi pod słońcem. 
Rząd filet, rząd słupków, rząd filet, rząd słupków ... i tak do usra - ups, sorry (ten wściekły upał), i tak aż skończysz. 
Fason jest najważniejszy, tak żeby pasował chłopu. 
A fason też najprostszy, bez wyrabiania pach, bierzemy szerokość ramion i jeszcze trochę, tak aby czul się większy niż jest i lecimy od dołu do góry robiąc tak tył i przód, gdzie spotka nas jedyna trudność, a mianowicie podkrój karku i szyi z przodu z pęknięciem, które to po zszyciu pięknie wykańczamy dwoma lub trzema rzędami półsłupków. 
Rękawy to dwa prostokąty, które po zszyciu wzdłuż, doszywamy na prosto do bluzy, a nadmiar podwijamy przy dłoniach, co też nadaje męskości bluzie i łapiemy igłą oczko w oczko. 
Na ostatnim zdjęciu jest bluza z kieszeniami, co łatwo dorobić i dodać, pęknięcie na guziki, a zatem w wykończeniu trzeba zrobić dziurki do guzików po męskiej stronie, czyli po lewej. Są tam jeszcze pagony i to już chyba nadmiar szczęścia, ale jak pan będzie chciał, to przecież można zrobić dodatkowe paski i naszyć. 

bluzy filet szydełkiem dla panów

9 komentarzy:

W Harmonii pisze...

Ciekawa propozycja. Jakoś nigdy nie wyobrażałam sobie mężczyzny w ubraniu robionym szydełkiem :)

Gabriela Wolters pisze...

Przyznam ze ja tez nie za bardzo sobie wyobrażałam.

Emi pisze...

W sumie to chyba jeszcze nie spotkałam faceta w takim stroju :D

Gabriela Wolters pisze...

Hmmmm, na ja tez nie. No to najwyższy czas ubrać jakiegoś, niech zaszpanuje :)

anonimowa72 pisze...

Nie podoba mi się taka dzianina na faceci. Kojarzy mi się z siatkowym podkoszulkiem z lat 80 tych. Obrzydliwe były i faceci w nich.

Gabriela Wolters pisze...

Och nie. Nie porównuj tamtych strasznych podkoszulków z tymi bluzami proszę. To zupełnie insza inszość :)

anonimowa72 pisze...

No wiem, że to insza inszość😁. No ale tak mi się kojarzy 😁😁.

Gabriela Wolters pisze...

Przyznam, ze tez mi się przez ułamek sekundy skojarzyło :)

1but.pl pisze...

Zdecydowanie nie przemawia to do mnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...