poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Cienki płaszcz w paseczki z lat 70


z resztek wełen

 

płaszcz letni na drutach

Po zdjęciem na stronie Boho Style napisane było, że to sweter z lat 50.
Ale to nieprawda. Ja robiłam takie w latach siedemdziesiątych, wtedy panowała na nie moda, za czasów kolorowych niemożliwie hippisów. 
Kochałam te swetry miłością absolutną i do dzisiaj mi to zostało. Chętnie bym taki nosiła i teraz, szczególnie że kolory dobrane są wyśmienicie.  
Pamiętajcie o dobieraniu kolorów, że znów przypomnę, i nieważne że z resztek, czyli jak leci, bo byłam świadkiem nieraz, takiego właśnie traktowania sprawy i wychodziły koszmary, brrrrr.... Tyle w pracy na marne. 

8 komentarzy:

Buziaczek177 pisze...

Super zestawienie taki płaszczyk idealny na chłodniejsze letnie wieczory podoba mi się i pamiętam jak moja mama uwielbiala taki nosić wspomnienie...W wolnej chwili zapraszam do siebie miło będzie jeśli zostawisz jakaś opinie:modnybuziaczwk177.blogspot.com

Gabriela Wolters pisze...

OK. Idę zajrzeć do ciebie ...

anonimowa72 pisze...

Piękny. Z tego co widzę rękawy są lustrzanym odbiciem, identyczne. Szkoda, że tak mało widać. Może bym taki zrobiła? Mam mnóstwo resztek, ale obawiam się tej bylejakości.

Gabriela Wolters pisze...

Niestety to jedyne zdjęcie tego swetra jakie znalazłam. Ja zawsze resztki wełen układam w rzędzie na podłodze, dobieram kolorami, a potem kolejność i jak mi się estetycznie podoba, to robię, zachowując te ułożoną kolejność barw.

anonimowa72 pisze...

Dziękuję za podpowiedź!!!!

Gabriela Wolters pisze...

To działa!

W Harmonii pisze...

Ciekawa propozycja na wykorzystanie resztek. Można skomponować wiele kolorów, byle tylko były odpowiednio ułożone.

Gabriela Wolters pisze...

Oj tak. To dobieranie kolorów to podstawa sukcesu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...