piątek, 4 marca 2016

Sweter z mojej kolekcji

A właściwie elegancki żakiet

 

dziany recznie sweter z GGW
Popełniłam tę moją wizję z cieniutkie, czarnej jak smoła wełenki na drutach nr. 2.
Sweterek jest cudownie dopasowany do sylwetki metodą gubienia i dodawania oczek i tą samą metodą stworzyłam baskinki na dole swetra i rękawów.
Całość wykończyłam pojedynczymi kolorowymi paseczkami.
Zapięcie zrobiłam z szydełkowych sporych guziczków na szydełkowe pętelki.
Sweterek jest cudowny, genialny w formie.
Jestem świetna w tym co robię i już. Prawda?
Zobaczcie jeszcze bardzo ciekawy tył tego ciuszka.
Sweter jest do kupienia w moim sklepie, który niedawno otrzymał nowiuteńką szatę - GGW.


dziny recznie sweter z GGW


dziny recznie sweter z GGW

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...