niedziela, 13 marca 2016

Peruwiański wzór?

Czy haft na swetrze?

 

































To rzadkość taki haft na dzianinie, a efekt powalający! Wyjątkowo kunsztowny i nieważne czy to haft czy wzór wrabiany, a może i jedno i drugie. Jestem oszołomiona pięknem tego dzieła.
Mam też wątpliwości czy to peruwiańskie, bo większość ich wzorów to obłęd kolorów, choć zdarzają się stonowane ale motywy inaczej wyglądają. Zdjęcie podpisane było że peruwiańskie, niestety bez właściciela pomysłu, bo może dotarłabym do źródła tego cuda nad cudami i wyjaśniłoby się coś więcej.
A co wy myślicie o tym wzorze? A może ktoś po prostu wie?! Powiedzcie zatem, bo będzie mnie gnębiło.

Dopisek następnego dnia.
 
Jak to cudownie, że można na Was liczyć kochani i to tak szybko, i to za każdym razem gdy zadaję jakieś pytanie!!! Jestem wniebowzięta.
Tym razem błyskawicznie odpowiedziała Małgosia.
Kochana, moja wdzięczność będzie cię ścigała do końca twoich dni.
Okazuje się, że sweter wprawdzie pochodzi ze strony Peruvian Connection ale wzór haftu (jest wrabiany, widać na powiększonych zdjęciach na ich stronie) zaczerpnięto z kaukaskiego kilimu.  

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...