czwartek, 14 listopada 2013

Amber Rose w dzianej sukni Chanel



Karl Lagerfeld zaprojektował tę suknię dla Amber i z całą pewnością trafił w jej ociekający gorącym seksem charakter. Taka sukienka kondom oklejająca jak druga skóra, bardzo dokładnie, może założyć tylko kobieta z bezbłędnym ciałem.
Ta połyskująca złotem dzianina nie tylko opina, ona tez podkreśla sylwetkę i uwydatnia szczegóły, zatem trzeba ją nosić na zupełnie gołe ciało. Zapewniam, że Amber nie ma ani biustonosza ani majtek. Amber ma mocno wystającą pupę, taką jaką na ogól mają tylko Murzynki i w zasadzie z powodu tego sporego szczegółu nie powinna była założyć tego ciucha. Na tych zdjęciach tego tak nie widać, ale ja tak nie widać, ale ja widziałam. Kanye West trzymający swoja rękę na omawianej części ciała Amber jest na pewno zachwycony. Ja też jestem, ale powinni byli iść wyłącznie na dyskotekę lub do nocnego baru. Świetny jest również ten obcisły kaptur.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...