piątek, 4 października 2013

Top szydelkiem w stylu azteckim

No przecież się rozchorowałam że nie moje jak to zobaczyłam!
I nie wiem czyje, co mnie denerwuje jeszcze bardziej, bo umieram z ciekawości jakie inne projekty popełnia ten ktoś.
Rewelacyjne! W dodatku w klimatach które uuuuuwielbiaam. Top / kamizelka wydłubany szydełkiem w mistrzowskim zestawie kolorów, kształcie, świetne frędzle wiązane na piersiach potem przystrzyżone. Podobają mi się te dziury na żebrach i poniżej dekoltu z dłuższymi frędzlami. Te azteckie wzory są niedbale wyszywane, tak jak się kiedyś cerowało skarpety. Ciuszek jest bardzo etno. Nie przeszkadza mi nawet ta podkoszulka pod spodem, może dlatego że czarna, a wisior na szyi jakby specjalnie zrobiony do kompletu. Bardzo inspirująca rzecz muszę przyznać.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...