środa, 11 września 2013

Sukienka Vintage na drutach


No pycha po prostu. To sukienka z pisma angielskiego z lat 60-tych. Pod zdjęciem napisano: ‚Tea Garden Dress - pattern by Susan Crawford’ - co znaczy – Sukienka na herbatę w ogrodzie, wzór Susan Crawford. Jakie to angielskie! Ja ich lubię za to.

Ta sukienka na herbatę w ogrodzie jest fantastyczna, jestem zachwycona kolorami i ich rozmieszczeniem, malutkim kołnierzykiem ze skośnym zapięciem, kieszoneczką nad prawą piersią (chyba ma kiepski biustonosz, bo w tym miejscu już powinny zaczynać się piersi), ale najbardziej zachwycają mnie tu cuuuudownie wszyte rękawki z idealną linią ramion i to niezwykłe zapięcie na boku na duże guziki. Super jest po prostu, genialna! Ja chcę taką mieć w szafie, na herbatę w ogrodzie, koniecznie. Tym bardziej że mam podobną torebkę, antyk, z dziewiętnastego wieku, która naprawdę od czasu do czasu komponuję z jakimś odpowiednim ubraniem.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...