wtorek, 24 stycznia 2023

Sweter inny niż wszystkie

 Artystycznie na drutach


knit sweaters

Gapiłam się dość długo aby rozkminić jak to zrobione. 
Rękawy w kształcie dzwonów i zszycie na ramionach wskazuje że ta struktura, różna na obu, wskazuje na to że robione były od ramion, ściegami gubionymi (skróconymi) aby uzyskać pół klepsydry, z dorobionymi później ściągaczami. 
Wykończenie ściegiem ściągaczowym, też zrobione osobno i doszyte do obu dzwonów, a potem zszyte na zakładkę na plecach.
Tak mi się wydaje. Mam racje?
Popatrzcie na więcej zdjęć: 

knit sweater
knit sweater
knit sweater

Znalezione na Etsy
Wzór darmowy, po polsku, na bardzo podobny sweter.

7 komentarzy:

Basia pisze...

Chyba masz rację, ale efekt wg mnie marny. Sweter się nie układa i wlasciwie ma za zadanie otulić ramiona i plecy. Czyli jak szal...
Chyba :)
Pozdrawiam znad drutów:)))

Gabriela Wolters pisze...

Masz racje Basiu ze nie za bardzo to wyszło, na przykład myślę ze tego ściągacza wokół jest za dużo i nie o szerokość mi chodzi. Jakoś nie trzyma dobrze tej całości. Jednak sam zamysł podoba mi się.

Anonimowy pisze...

https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6242&cid=5
tu masz podobny z dropsa , z opisem wykonania. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

he he i jeszcze jeden w wersji letniej
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6556&cid=5

Gabriela Wolters pisze...

No faktycznie! Bardzo dziękuję.

kiara pisze...

Uwielbiam dzianiny strukturalne, jakieś dziwaczne konstrukcje itp. Ale to musi też wyglądać na człowieku po prostu, a nie jak np. podskakuje. Tu na zdjęciu z boku kobita wygląda jak by miała kuper. Same warkocze, nieregularne gnioty są świetne, ale brak mi tu fasonu z sensem.

Gabriela Wolters pisze...

I masz racje Klara, ale pokazałam ten udzierg bo idea jest dobra, tylko wykonanie spieprzone.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...