sobota, 17 września 2022

Zachwycający płaszcz na drutach

 wielkiego kreatora mody


knitt coat

Padłam z wrażenia i leżę i tak mi zostanie. 
Nie, nie zostanie, zrywam się szukać wełny dokładnie w tym kolorze. 
W życiu bym nie pomyślała, że kiedyś zapragnę czegoś różowego w dodatku połyskującego. Ale piękno tego płaszcza, to nie tylko fason, ale również kolor z połyskującymi cekinami w tej samej barwie.  
Dla mnie do zrobienia, tylko gdzie ja dostanę taką wełnę z cekinami i gładką w dokładnie takim samym??? 

7 komentarzy:

czynnikpsi pisze...

Faktycznie kolor powala. Może spróbuj osobno nitkę cekinową, Lana Gatto miało taki kolor. Widać włosek, albo to moher albo alpaka. Drops wypuścił ostatnio neonowe kid silki. Może uda ci się skomponować podobny kolor.

Gabriela Wolters pisze...

Dziękuje! Kombinuje!!!

Teresa Brudzińska pisze...

Przeuroczy

Basia pisze...

Świetny! Ale dla mnie tylko do podziwiania :)
Bo i gdzie ja bym miała to nosic? Chyba tylko na zakupy i to wtedy, gdy jadę autem :)))

Gabriela Wolters pisze...

Do teatru, do kina, na spotkania towarzyskie ...

anonimowa72 pisze...

I Jezusie. CUDOWNY!!!! Ma Pani oko, jak zwykle.

Gabriela Wolters pisze...

Dziękuje :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...