piątek, 27 listopada 2020

Sweter kardigan na drutach

 z elementami żakardu


knit cardigan

Jestem z siebie dumna! Zrobiłam kardigan mojego projektu, dla pani z ogromnym biustem, atomowym - powiedziałabym
Nigdy na taki rozmiar biustu niczego nie robiłam ani nie szyłam, pozostała mi zatem wyobraźnia przestrzenna i widok tychże w pamięci, bo widziałam na szczęście, ale potem pani była niedostępna do ewentualnych miar. 

Skończyłam kardigan już kilka tygodni temu, ale możliwość zobaczenia jak leży na tej niewątpliwej ozdobie pani i w ogóle w całości na pani, miałam dopiero wczoraj wieczorem. 
Jest idealnie!!! 
I jest piękny, choć tu za bardzo nie widać jego urody, bo zdjęcia zrobione są moim stareńkim telefonem, wieczorem, przy sztucznym świetle.
Sweter jest zrobiony bezszwowo na ''okrągłych drutach'', od góry, z raglanowymi rękawami i na dodatkowe dobieranie oczek na biust wykorzystałam miejsce łączenia plisy - szala z połową przodu, po obu stronach oczywiście, czego normalnie się nie robi. 
Na dole ogromne, wygodne kieszenie, wpasowane kolorami wełny.
Pani jest zachwycona, a nawet uszczęśliwiona  tym swetrem, i nie dziwie się, bo znakomicie w nim wygląda. 
Popatrzcie na więcej zdjęć ...

knit cardigan

knit cardigan

knit cardigan



8 komentarzy:

Anastazja pisze...

Uwielbiam kardigany! Są mega wygodne :)

Maria2 pisze...

Świetnie zaprojektowany i wykonany.
Duży biust w dzianinach najczęściej wygląda na jeszcze większy.
Mam taki biust i wiem coś o tym:)
Ten kardigan maskuje biust w sposób perfekcyjny.
Gratuluję!
Pozdrawiam, Tomira

Gabriela Wolters pisze...

Och! Ja się naprawdę bardzo cieszę, że mi się udało tak dobrze Tomiro i dziekuje za uznanie. Tak dobrze wyszło, że dostałam zamówienie na następny sweter od innej pani na równie duży biust.

Kajuś pisze...

Super sprawa! Zawsze chciałam się nauczyć, ale póki co ciężko mi to przychodzi :D

Anastazja pisze...

Cześć :) Podasz instrukcję, jak zrobić taki kardigan, bo nie mogę takiego znaleźć i chcę w końcu zrobić go samodzielnie!

Gabriela Wolters pisze...

Robiłam z głowy i niczego nie zapisywałam, jak zawsze zresztą.

anonimowa72 pisze...

Dzień dobry,
czekam na post....
całus
aśka

Gabriela Wolters pisze...

Och! :))))))) Ty to potrafisz mnie zmobilizować. Kończę sweter dość ciekawy. Niebawem zdjęcia i pokażę. Ściskam Asiu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...