czwartek, 21 lutego 2019

Dolce & Gabbana Spring-Summer 2019


z kwadratów babuni szydełkiem

 


szydełkowe ubrania


Stajnia Doce i Gabbana wypuściła między innymi taki zestaw szydełkowy na wiosnę - lato 2019 i wielu projektantów tak się bawi od lat, choć niejaką nowością jest to że kwadraty babuni mają wystające kwiatki w żakiecie, topiku i w spódnicy, a sam żakiet ma jeszcze ponaszywane koraliki. 
Wszystko przesadzone na maksa i właściwie to już kicz, choć estetyczny ze względu na doskonale dobrane kolory. 
Ten żakiet podoba mi się, ale koniecznie bez tego topiku i tej spódnicy - zdjęcie poniżej pokazuje jakby wyglądał na czymś jednokolorowym (zamalowałam).
Guziki też bym wymieniła na jakieś spokojniejsze. 



6 komentarzy:

anonimowa72 pisze...

Podoba mi się oryginalna wersja ( no, bez tego topiku - staniczka, jak i Pani wersja.

Gabriela Wolters pisze...

Dla mnie za dużo, tym bardziej ze żakiet jest niezwykle ozdobny, przeładowany, ale piękny.

W Harmonii pisze...

Widziałam już tę propozycję. Okazuje się, że po kwadraty babuni sięgają wielcy kreatorzy mody.

Gabriela Wolters pisze...

Tak, już od wielu lat.

Unknown pisze...

Mi piace ma potre avere lo schema in lingua italiana ? grazie

Gabriela Wolters pisze...

Mi dispiace ma non è possibile.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...