środa, 21 listopada 2018

Sweter z melanżowej włóczki

 na drutach 


sweter na drutach


Mam taką włóczkę tabaczkową, jak ją nazywam. 
Kupiłam na duży sweter rozpinany z kieszeniami i ... chyba zmieniłam zdanie. 
Ten pulower jest kapitalny!
A ozdobny pas na klatce piersiowej można wyhaftować na wcześniej wkomponowanym poziomym pasku inną wełną na drutach. 
Dlaczego dohaftować resztę? 
Bo te pionowe paski to draństwo, bo trzeba przekładać nitki tak aby się łapały za każdą zmiana koloru, a ja tego nie cierpię. 

2 komentarze:

kristie pisze...

Rzeczywiście, śliczny pulower. A co do pionowych pasków, zgadzam się z Tobą, Gabrysiu. Ten egzemplarz jest wykonany maszynowo, tak podejrzewam. Dlatego prościej byłoby wyhaftować te pionowe wzorki.

Gabriela Wolters pisze...

Juz zrobiłam podobny, z rozpinanym golfem i całym lewym rękawem. Mial być dla mnie, ale córka zaanektowała dla siebie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...