poniedziałek, 24 września 2018

Sweter na drutach - inspiracja


z kapturem w paseczki 



sweter z kapturem


Te rękawy wydają się mocno za długie, ale my możemy zrobić sobie długość odpowiednią
Reszta jest rewelacyjna! Prześwietny po prostu. Kolory obłędnie dobre. Ten kaptur w paseczki i rękawy zdobione paseczkami - kocham. 
Nie wiem czy zapinany na guziki, czy na suwak.
Ja wolę guziki, ale każdy zrobi jak lubi, lub jak mu wygodniej. 
Jeśli zamek błyskawiczny, to wszycie go nie jest najłatwiejsze. 
Najczęściej widzę falowane - wiecie o czym mówię - co wygląda paskudnie. Nie lubię też tej taśmy którą widać w odchyleniach, jeśli zip nie jest zasunięty do końca. 
Jak ja wszywam?
Ręcznie! Ręcznie lepiej kontrolujesz, czy nie rozciągasz brzegu swetra. Jak już zamek mam wszyty, na spody z drapiącą taśmą nakładam zrobione wcześniej plisy z tej samej wełny, lub jakąś dobraną krajkę, i znów ręcznie naszywam. 
Mam tu dla Was doskonały film jak wszyć zamek do swetra. 


10 komentarzy:

anonimowa72 pisze...

Kolejny boski... no w końcu coś Pani wrzuciła😁

anonimowa72 pisze...

Żeby tak jeszcze znaleźć przepis na taki sweter albo choćby tylko kaptur.

Gabriela Wolters pisze...

Kochana, to co wrzucam to godziny poszukiwań, bo pokazuje tylko to, co uważam za wartościowe.
A kaptur, to szalik szerokości boku głowy plus kilka centymetrów i długości nieco więcej niż od barku wokół głowy, do drugiego barku. Gotowy składamy na pół i zszywamy jedna strunę. Szew to tył kaptura. Doszywamy kaptur wokół szyi swetra z większym otworem niż normalnie, na przykład do kołnierzyka.

anonimowa72 pisze...

Ja wiem, że to co Pani wrzuca to perełki perełek. I dlatego tak czekam, czekam, czekam dysząc z niecierpliwości 😍😍😍.

OdnowionaJa pisze...

Fantastyczny sweter. Całkowicie w moim stylu, chętnie bym sobie taki zrobiła. :)))

Gabriela Wolters pisze...

''Czekam dysząc z niecierpliwości'' - boskie!

anonimowa72 pisze...

Nooooo. Codziennie zaglądam. I nic...😭😭😭😭

Gabriela Wolters pisze...

Och! Juz się staram :) Ale za to we wzorach coś przybyło.

Dana pisze...

Chciałabym zabrać głos w sprawie zamków błyskawicznych, uważam, że są znakomite do dzianin,szczególnie jak mamy bardziej dopasowane- nie rozchodzą się w pewnych miejscach tak jak przy guzikach;) Lubię zamki metalowe kostkowe, lepiej się układają, są miękkie i bardziej "lejące". Polecam najpierw taśmę zamka obrobić szydełkiem i potem doszywać. Znalazłam też taki wynalazek, niby specjalnie dedykowany do swetrów, ale różni się tylko taśmą i gęstością jej splotu, żeby łatwiej obdziergać:
http://www.hobbycentrum.pl/produkt-zamki_do_dzianin_PRYM_Specjalny_zamek_do_dzianin_bialy-HS950-009,472.html
Serdeczności przesyłam i dziękuję za inspiracje

Gabriela Wolters pisze...

Dana, naprawdę dziękujemy za te podpowiedzi, są znakomite. Ja tez wole osobiście metalowe zamki błyskawiczne.
Cieplutkie serdeczności posyłam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...