wtorek, 23 maja 2017

Cudny żakiet na drutach

w stylu Chanel


chanelowy sweterek

Słowo honoru, że to przypadek, że znów szaro - biało, choć dla mnie wszystkie moje ciuchy mogłyby być w tych kolorach włącznie z majtkami. 
Śliczny sweterek, szanelowy ( stworzyłam to słowo od Chanel, bo jest właśnie w tym stylu), w przepięknym, pasującym ściegu i te białe lamówki, pycha po prostu. 
A na dokładkę to taka rzecz, która jest sweterkiem nienachalnym do wszystkiego, albo żakietem do eleganckich sukienek na większe wyjścia. Czyli dobry na wyjście i do śmietnika i na party, jak ja to określam. 
Jeśli ktoś chce szanelka, to zamieściłam dwa dobre wzory szydełkiem w pobieralni

6 komentarzy:

W Harmonii pisze...

O, bardzo mi się podoba ten żakiecik 🍀🍀🍀

Gabriela Wolters pisze...

Tez lubie takie okrycia. Bardzo :)

elabak773 pisze...

Piękny żakiet. Jest możliwość , aby wrzuciła Pani wzór tego sweterka
do pobieralni wzorów? Byłabym wdzięczna

Gabriela Wolters pisze...

Ela, gdybym miała wzór to byłby we Pobieralni.

Roverelli pisze...

Dziękuję za odpowiedź Będę kombinować sama ze zdjęcia Przecudny jest...

Gabriela Wolters pisze...

Nie wiem, skąd się wzięło 'we' w poprzedniej odpowiedzi zamiast 'w'?
Zycze powodzenia w kombinowaniu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...