wtorek, 23 maja 2017

Cudny żakiet na drutach

w stylu Chanel


chanelowy sweterek

Słowo honoru, że to przypadek, że znów szaro - biało, choć dla mnie wszystkie moje ciuchy mogłyby być w tych kolorach włącznie z majtkami. 
Śliczny sweterek, szanelowy ( stworzyłam to słowo od Chanel, bo jest właśnie w tym stylu), w przepięknym, pasującym ściegu i te białe lamówki, pycha po prostu. 
A na dokładkę to taka rzecz, która jest sweterkiem nienachalnym do wszystkiego, albo żakietem do eleganckich sukienek na większe wyjścia. Czyli dobry na wyjście i do śmietnika i na party, jak ja to określam. 
Jeśli ktoś chce szanelka, to zamieściłam dwa dobre wzory szydełkiem w pobieralni

2 komentarze:

W Harmonii pisze...

O, bardzo mi się podoba ten żakiecik 🍀🍀🍀

Gabriela Wolters pisze...

Tez lubie takie okrycia. Bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...