poniedziałek, 5 grudnia 2016

Sweter z jeleniami

dziany na drutach


sweter na drutach

Moja koleżanka dzianinowa, Klara, dopiero co utyskiwała, na paskudne jelenie na swetrach wszelkiej maści, które pojawiają się hurtowo w okresie Bożego Narodzenia bo taka tradycja i ja podzielam jej zdanie. Pisałam TU już nawet na temat brzydoty swetrów świątecznych dwa lata temu, ale znalazłam, znalazłam sweter żakardowy prześliczny, w świetnych kolorach, w świetne wzory i w piękne jelenie Klaro kochana.  A do kompletu znakomita biżuteria. 
Cudownie! Nic dodać, nic ująć. 

2 komentarze:

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

Tradycyjnie w tym roku takie sweterki też są na topie i coraz więcej ludzi je nosi 😊

Gabriela Wolters pisze...

I świetnie, bo są piękne i właściwie każdy inny.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...