sobota, 10 października 2015

Super dzianiny Cornelii Tuttle Hamilton

Podłubmy stylem Cornelii - film


folkloreystyczna sukienka na drutach
Już dawno zachwyciłam się tym cudem TU
A wczoraj natknęłam się na stronę pewnej zdolnej Hiszpanki, która odtworzyła ten ciuszek korzystając z platnego wzoru zamieszczonego przez Cornelie na Ravelry.

I udało jej się znakomicie, popatrzcie tylko dalej na zdjęcia.
Tyle że, jak napisała, zużyła na to wełny z odzysku, nie angorę jak w oryginale, co spowodowało że tunika jest sztywniejsza i to akurat by nie przeszkadzało, ale zrobione z tej wełny ruloniki do wrobienia brzydko usztywniły szczególnie tak zdobione pachy. Trochę szkoda, bo to było wielkie wyzwanie, jak się przyznała, któremu koncertowo podołała, a tu taki błąd. Ale nic to. I tak jest piękna!

Przy okazji mam dla Was moi drodzy ogromną niespodziankę.
Otóż umiescilam na końcu film jak robić słynny już ścieg Cornelii.







tunika folklorystyczna na drutach







Te ruloniki trochę mi sen spędzają z oczu, bo to ogrom dodatkowej pracy. Ja bym wrabiała pasma wełny zwiniętej poczwórnie lub więcej i efekt byłby ten sam, a może nawet ciekawszy i byłoby bardziej miękko, jak w przypadku Hiszpanki.

















Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...