piątek, 24 kwietnia 2015

Wiosenny sweterek szydełkiem

Szydełkowy śliczny sweterek


crochet sweater

Zamieszczam (nie wiem czyjego pomysłu i wykonania) bo podoba mi się nadzwyczaj, jest uroczy, taki akuratny, z prostych słupków i półsłupków fajnie zakomponowanych. Ta stójka cudna ze skośnych mini wachlarzyków, ten karczek z mini falbaneczkami, wykończenia pikotkami i ten milion maleńkich guziczków na obrzeżach takich jak stójka. Rewelacyjnie wszyte rękawy! PYCHA

Bardzo żałuję, ale nie mam wzoru i mam wielkie pytanie? Może ktoś z Was ma i się podzieli?
Ja bym zrobiła ze zdjęć, bo jest ich kilka, ale nie zrobię, ja nie odtwarzam, ja nie powtarzam, już tak mam. A może ktoś z Was lubi odtwarzać i uda się z tych zdjęć? To bardzo proszę o zapisanie i podanie lub podanie linka ze swojej strony. Piękne rzeczy w dobrym guście trzeba rozpowszechniać.


sweter szydelkiem




szydelkowy sweter




crochet sweater





crochet sweater




crochet sweater

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...