poniedziałek, 10 listopada 2014

Sweter dziany na drutach ryżem

Ciekawe rękawy i golf w swetrze


swetre szary na drutach
Proszę jaki bajer! Cały sweter ryżem wydłubany na drutach w pięknym kolorze - ach uwielbiam wszystkie grafitowe odcienie. Jego niewątpliwą ozdobą jest golf inny niż wszystkie i równie inaczej potraktowane rękawy. Jak osiągnąć taki efekt? Otóż należy składać po skosie zrobioną wcześniej włóczkową materię zszytą w sweter i przerabiać na skraju złożenia półsłupkami szydełkując wokoło, tyle ile trzeba, a odstępy pomiędzy poszczególnymi liniami wypustek jakie chcecie, bo można i gęściej.

2 komentarze:

Yolanthe pisze...

Witam,
Mam pytanie.Chodzi mi o ten sweter.Czy żeby zrobić takie rękawy i golf, trzeba oddzielnie zrobić kawałek dzianiny i doszyć? Czy po prostu zrobić dłuższy rękaw i golf? Zakochałam się w tym swetrze.Uwielbiam twojego bloga, ponieważ mam bardzo podobny gust. Przyznaję że ściągnęłam kilka pomysłów. Pozdrawiam serdecznie i poproszę trochę łopatologicznie mi wytłumaczyć. Z góry dziękuję.
Jolanta Kowalczyk

Gabriela Wolters pisze...

Jalu droga. Oj warto taki mieć. Zrób cały sweter normalnie ryżem, z tym ze jak widać, golf luźniejszy, doszywany, lub dorabiany i po zakończeniu swetra, ozdabiasz tymi skośnymi 'dorobkami' szydełkiem.
Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...