wtorek, 21 października 2014

Płaskorzeźba na swetrze

Sweter w park wydłubany ściegami na drutach



Uwiódł mnie ten sweter pomysłem! Widziałam różne, różniaste rośliny na swetrach, ale wszystkie były albo wrabiane kolorami (to ta trudniejsza opcja) albo haftowane, a tu! ściegi tak dobrane i wypracowane że powstała płaskorzeźba wełniana - park, plotek, krzaki, chmurki .... Jestem pod wrażeniem. Co za radocha.
Zrobił to ktoś absolutnie wyjątkowy!

No i proszę, właśnie otrzymałam informacje od Margaret Niguda że ten sweter to: ' To design Donny Karan z Vogue Knitting z 1992 roku.'
Bardzo dziękuję! 

2 komentarze:

Krysia pisze...

Jestem zauroczona czy próbowałaś zrobić takie cudo?

Gabriela Wolters pisze...

Och, Dzieki ze mi przypomnialas, bo chciałam i zapomniałam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...