wtorek, 20 stycznia 2015

Swetry męskie dizajnerskie

  Wygodne ciepełko dla niego

meski golf z welny
Piękny, wspaniały golf autorstwa Julien M. Hekimian, w duże wzory, a zaletą takich wzorów jest fakt, że dają optyczne złudzenie wielkiej klaty, co każdy facet lubi i czemu nie, skoro my nosimy push up i inne udawacze poprawiacze. Taki kolor też powiększa to co niekoniecznie jest muskularne.
Uwaga panowie - powiększa optycznie także mięsień piwny.

Drugi sweter równie dobry pochodzący z Bergere de France z ta fajnie zamotana szmata pod szyja.

Trzeci Bottega Veneta to dla mnie perełka prawdziwa, a przy czwartym z tym fajnym rozpięciem, znajdziecie odnośnik do wzoru.







meski sweter na drutach



sweter meski na drutach


Uwielbiam takie luzackie na maksa klimaty. Sweter zrobiony z włóczki która wygląda jakby pan właśnie wrócił od murarki, to rozpięcie głębokie na ramieniu z guzikami od budrysówki.
Kiedyś zrobiłam takie zapięcie w swoim swetrze z golfem i często nosiłam niedbale rozpięte - wow to było seksy.



meski sweter na drutach



Wzór TU






















2 komentarze:

Unknown pisze...

Ja się nazywa wzór golfa??

Gabriela Wolters pisze...

Nie mam pojęcia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...